Książki – lista

Pomyślałem, że napiszę sobie tutaj listę książek jakie mam jeszcze do przeczytanie, oraz drugą listę książek, jakie mogę już opisać na blogu.

Lista książek do przeczytania:

  1. Carol Berg:
  2. Magdalena KozakRenegat
  3. Adam Wiśniewski SnergRobot
  4. Jacek PiekaraPrzenajświętsza Rzeczpospolita
  5. Michał KomarWładysław Bartoszewski. Skąd pan jest? Wywiad rzeka
  6. Travis Bradberry i Jean GreavesPodręcznik inteligencji emocjonalnej
  7. Rita Monaldi i Francesco Sorti“Secretum” – książka zawiera CD z muzyką do niektórych scen
  8. Jane Austen“Duma i uprzedzenie”
  9. James Patterson i Maxine PaetroCzwarty lipca
  10. Nicholas Evans“Przepaść”
  11. Stephen King“Historia Lisey”

Kolejność raczej przypadkowa, aczkolwiek pierwsze 3 przeczytam chyba właśnie w takiej kolejności. Wszystkie te książki stoją na półce i czekają na mnie…

Lista książek do opisania:

  1. Leiber FritzWędrowiec – już dawno miałem o niej napisać…
  2. Erikson StevenOgrody księżyca
  3. Jacek KomudaBohun
  4. Jacek DąbałaRyzykowny pomysł

Trochę się tego nazbierało. Mimo wolnego od pracy, z powodu choroby, tygodnia nie zdążyłem nadrobić czytelniczych zaległości. No ale nie dziwota skoro większość czasu spędzałem przy nowym blogu🙂

Jedna odpowiedź to “Książki – lista”

  1. mannoneil78896 Says:

    Yes, I think an electric nasal bulb sucker would probably be the saddest birthday present ever! Click http://s.intmainreturn0.com/hukcoo091645

Skomentuj

